Sidor

tisdag 16 juli 2013

Bara ett par veckor kvar till tryckning...

Nu närmar det sig! Hittills har jag ibland känt stor glädje över att boken faktiskt ska bli utgiven och ibland känt mig orolig för om den ska bli så bra som jag vill att den ska bli. Ibland har jag tvivlat på om jag skriver tillräckligt bra. Men nu är det nästan klart hur boken ska se ut inuti och det blir SÅ FINT! För mig är det väldigt speciellt att få se att bilderna och texten fungerar så bra tillsammans. Det är ju min dröm att få kombinera mina två stora intressen på det här viset! Det känns overkligt att det som jag drömde om som sjuåring nu blir verklighet. En helt ny känsla har börjat infinna sig. En pirrig förväntan. Samma pirriga förväntan som när jag var liten och låg i sängen och väntade på Vi gratulerar. Och som timmen innan julklappsutdelningen när jag var barn. Det jag längtar efter är att få hålla i boken. Och att få se den i hyllorna i bokhandlarna förstås... : )
(Försäljningen börjar den 14:e september.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar