Sidor

måndag 12 januari 2015

Vardag

Den här julen har jag verkligen njutit av en paus, men känner nu att det ändå är rätt så skönt att komma in i vardagen och rutinerna igen. Krubilumböckerna ska vara tryckta nu och är snart på väg från tryckeriet. Det är spännande. Jag hoppas att de blir fina! Den här terminen ska jag försöka göra färdigt de olika projekten jag har på gång. Och så blir det ju två releasefester! Den 21 februari är det release för Krubilum hittar ett hus i Laholms bibliotek kl 11-12:30. Vi börjar med sagostund i Sagorummet kl 11. Sedan blir det tipspromenad, någon form av fika, signering och så kommer jag att ha med alla mina böcker till försäljning. På kvällen fortsätter jag releasen kl 19 i Ivla utanför Ljungby. Där blir det författarkväll. Det blir en rolig dag! Nu på söndag ska jag berätta om mig och mitt skrivande i närradion i Ljungby. Spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar