Sidor

måndag 3 oktober 2016

Ladda ner bildspelet Hur blir man Kungens barn!

Äntligen går det att ladda ner boken Hur blir man Kungens barn som bildspel från min hemsida. Nu är det fritt fram att använda bildspelen i kyrkor, skolor eller på andra ställen! Man kan välja att använda bildspelet med eller utan text. Texten med hänvisningar finns att skriva ut. Där finns också en bild att skriva ut för att färglägga.


Idag har jag fått mycket gjort. Jag har arbetat med bilder till Malin och Sven Hedströms musikal om Lilla jag, som så småningom ska bli ett nothäfte som man kan köpa. Och så har jag plockat mängder av päron på vårt höga päronträd tillsammans med mina fina föräldrar som höll i stegen!


Dessutom har jag äntligen kommit igång lite med manuset till "Julfolket". Jag la undan det för ett och ett halvt år sedan för att jag kände att det blev för mycket. Det har varit trögt att komma igång i höst, men i kväll började jag läsa det för Linnea, och det känns som att det hjälper att läsa det högt. Tillsammans klurar hon och jag lite på en del ändringar som behöver göras, och på vad som ska finnas med på bilderna. Så roligt det är att ha en dotter att läsa för... : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar