Sidor

torsdag 30 november 2017

Julmarknader

Hej!

Under helgen kommer jag att sälja mina böcker och vykort på några olika ställen:

På lördag kl 11-16 är det julmarknad på EFS-gården i Åsljunga. Då finns jag där med mina böcker. Jag ska också berätta julevangeliet med hjälp av en julkrubba, för barn som kommer. : )

Samtidig, på lördag kl 11-16 finns mina böcker på Julskyltningen i Båstad. För i Fyren kan man komma in och värma sig, ta en adventsfika, och köpa något roligt. Jag själv kommer förstås inte att vara där eftersom jag är i Åsljunga. Men ett bokbord i Fyren kommer jag ändå att ha!

På söndag kl 14-18 är det julskyltning i Knäred. Där kommer jag också att finnas med mina böcker.

Har ni sett att det har blivit lite lättare att beställa böcker från min hemsida nu?

Jag önskar er en fin första adventshelg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar