Sidor

måndag 11 november 2013

Bibliotekstjänst har recenserat min bok!


Jag och familjen har varit på Teneriffa en vecka. I torsdags ringde Christin och berättade att 
bibliotekstjänst har recenserat Resan till Kungens rike! Hon läste upp hela recensionen för mig i telefon och den var riktigt positiv och bra från början till slut. Så roligt! Man får inte citera hela recensionen men det går att läsa lite om den på Christins blogg.

Vi hade en skön vecka på Teneriffa med mycket sol och bad. Dessutom tittade vi på späckhuggare, det är något som barnen verkligen drömt om länge. Jag målade lite varje dag och i slutet av veckan gjorde jag den här bilden som föreställer staden vi bodde i. Berget i bakgrunden är världens tredje största vulkan, Teide. Den såg vi från taket på vårt hotell. Sanden på stränderna i Puerto de la Cruz är svart efter vulkanutbrott för längesedan. Jag gillar de lådformade husen i glada färger! Det kommer några fler bilder senare.

3 kommentarer:

  1. Verkligen roligt! :-) Vilken härlig bild från Teneriffa, tycker man får en känsla för platsen när man ser på bilden.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hittat till din blogg! Glad att höra både om recensionen och om en härlig vecka med familjen! :-) kram Lina h

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lina! Vad roligt att du har hittat hit! : )

      Radera