Sidor

måndag 25 augusti 2014

Hej!

Hej. Ni undrar väl var jag blir av. Det är mycket nu och det är roligt! Jag håller på med flera projekt samtidigt. Det ploppar till exempel upp olika bilderboksidéer som jag skissar på. Äntligen har vi fått i ordning ett bord speciellt avsett för akvarellmålning och bilderboksskissande, som också barnen kan sitta och måla vid. Och idag skrev jag första kapitlet till tredje boken i Sagans värld. Min äldsta dotter har läst och godkänt det. Hon tycker till och med att det är mycket bra. Det känns bra! Då är det bara sådär 18-19 kapitel kvar att skriva då... ; ) Att skriva är bara en del av jobbet. Att tänka är också en stor del. Så när jag har tänkt färdigt ska jag skriva kapitel nr 2. 

Nu börjar det dra ihop sig inför releasefesten. I morgon kommer Laholms Tidning hit för att intervjua mig och på onsdag kommer Lokaltidningen. På måndag sänds radioprogrammet som jag är med i och sedan är det bara fem dagar kvar till festen. Det är roligt och lite nervöst! Ni som brukar be - och andra också - kan väl hjälpa till att be för mig och tidningsintervjuerna och festen! Och förresten, det är kul att veta om ni kommer! Så skicka gärna ett mail eller kommentera!

Varma hälsningar från mig.  : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar