Sidor

måndag 1 december 2014

Lägesrapport!

Jag blev sjuk lagom till julmarknaden på Wapnö. Delvis fick min pappa och flickorna står där istället för mig. Jag är så glad att de hjälpte mig. Jag hade nästan ingen röst på hela helgen så det var inte lätt att sälja böcker. En del böcker blev ändå sålda. 

Förra veckan mådde jag fortfarande inte riktigt bra, så jag kunde inte arbeta så mycket. Men vi är nästan färdiga att skicka Krubilum hittar ett hus till tryckning nu. Det är bara omslaget, med baksidestexten, kvar. 


Egil, Orgeln och Hullerombuller- tanterna har fått en riktigt bra start! Den är redan mycket uppskattad i Svenska kyrkan. Förra veckan fanns den med i Kyrkans Tidning. Många böcker beställdes innan den ens var tryckt, och nu behöver vi redan trycka fler böcker! 

Nu när Krubilum skickas till tryckning är det dags för mig att på allvar börja arbeta med bilderna till Lilla jag går till Gud. Även Julfolket skulle jag vilja pyssla lite med nu när det är rätt tid för att tänka på jul... : )

Jag önskar er alla en underbar adventstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar