Sidor

lördag 23 maj 2015

Fullt upp!

Nu är det verkligen fullt upp! Omslaget till nya Egil-boken är så gott som färdigt och jag sitter och arbetar med omslaget till boken om Hahi. 

Många verkar ha titeln färdig redan när de börjar skriva en bok. Men titeln är alltid mitt stora problem. Vi vet fortfarande inte vad boken ska heta trots att omslaget ska vara färdigt om några dagar. Vad tycker ni? Hemma någon annanstans, Det måste vara sant, eller Snigelkrig?! Titlarna på de första två böckerna om Sagans värld säger mycket, så jag tänkte att den här också skulle göra det. Men Snigelkrig är inte så dumt ändå tycker jag. Om jag var en tioårig kille så skulle jag antagligen bli mest sugen på att läsa om boken hette Snigelkrig! Här är en illustration som jag funderar på att använda till omslaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar