Sidor

måndag 7 september 2015

Böckerna har kommit!

Böckerna har kommit och de är superduperfina! : ) Jag brukar oroa mig för hur färgerna på omslaget ska bli i tryck. Men färgerna är precis som de ska och jag är väldigt nöjd! Nu ser jag fram emot att få sprida böckerna!
(Böckerna luktar nya också. Jag älskar nya böcker. Egentligen är det overkligt att jag sitter här och håller i en ny bok som jag har skrivit... En snygg bok dessutom. Med en kille som huvudperson. Jag var allt lite tveksam till om jag skulle klara av att skriva om en kille... Det är en så häftig känsla att få se att allt arbete till slut verkligen blir en bok! En riktig, fin bok som jag hoppas att ska bli till uppmuntran och glädje för många... : )

3 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande! Så bra att det är en kille som är huvudperson nu! Du har säkert erfarenhet bl a från din uppväxt med 3 bröder! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till med releasen imorgon - jag skulle gärna ha varit med! :-) Vi har läst ungefär halva nu och tycker om den!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Tack Ulrika! Vad roligt att ni tycker om boken! : ) (Hm, hur förklarar jag det här för alla som går och väntar på boken? Jag får nog bara säga som det är: Ulrika och hennes barn fick tjuvstarta lite. Ulrika har förut provläst manus åt mig så det är inte första gången. ; ) Från och med i morgon kan jag få många fler läsarkommentarer! Det ser jag fram emot!

    SvaraRadera