Sidor

måndag 19 oktober 2015

Laddar inför utställning...

vykortsinramning
Den här veckan har jag fullt upp för på lördag ska jag vara med på en utställning på EFS-gården i Åsljunga. Idag går jag igenom alla bilder jag har. Det är mycket som ska ramas in och planeras! Jag kommer att behöva köpa lite fler ramar märker jag. Ganska många tavlor och illustrationer från böckerna ska jag ha med, och mina vykort förstås. Böckerna kommer att vara en del av utställningen, och även finnas till försäljning. 
De senaste veckorna har jag försökt ta det lugnt för jag blev trött och fick problem med mina händer. Jag tappade kraft i händerna, och det gick inte alls att skriva på datorn, och inte heller att illustrera. Nu känns det bättre men jag försöker att ha ett lite lugnare tempo. 
Guds händer tappar aldrig sin kraft och jag är glad att jag får vila i där. "Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand." Ps 139:5
Jag har nog inte berättat att Egil, Morfar och Guds himmel har skickats till tryckning! Releasen för den boken kommer att vara i Torsåker, utanför Gävle. 


2 kommentarer:

  1. Vad bra att du jobbar i ett lite lugnare tempo nu och skönt att händerna börjat återhämta sig! Kram från Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack Ulrika! Ja, det är nog bra... : ) Kram!

    SvaraRadera