Sidor

torsdag 5 november 2015

Tidning och release!

Hej! Idag är mina senaste böcker med i Kuriren som är Finlands enda svenskspråkiga veckotidning! Tack Lilian!
Nästa vecka åker jag upp till Torsåker. På tisdag ska vi ha release för nya Egil-boken som borde komma från tryckeriet när som helst! Jag ser fram emot att få hålla den i händerna! Det har gått så fort på sistone att det nästan känns overkligt med alla böcker. Jag har bestämt mig för att dra ner på tempot lite framöver. Det ska förstås bli väldigt roligt att träffa Malin och hennes fina familj! Och hennes församling. Vi ska ha två samlingar i församlingshemmet på tisdag. På onsdag ska vi göra skolbesök i tre olika klasser. På eftermiddagen ska vi läsa den nya Egil-boken för en barngrupp i kyrkan. Det är ett intensivt schema men vi är ju två som hjälps åt, så jag tror att det ska bli bra. Den här veckan har gått åt till att packa och planera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar