Sidor

onsdag 15 januari 2014

Snart färdig...

Det går bra med texten tycker jag! Jag har hjälp av några vänner (varav en pastor som har som specialuppdrag att kolla teologin) som läser och kommer med kommentarer. De jobbar på bra och hittar en del utmaningar till mig! Men nu känns det som om jag snart kommer att vara nöjd så att jag kan skicka texten till förlaget. Så får vi se vad de säger! Samtidigt har jag fått en idé till en helt annan bok. Den kan jag inte låta bli att skissa på lite samtidigt. Jag får berätta mer om den senare. Och så funderar jag på en tredje bok i Sagans Värld. Den kan jag inte heller låta bli att tänka på. Där ska huvudpersonen vara en pojke som har vuxit upp hos ett dystert folk som presenteras i boken jag nu håller på med. Igår satt jag och skrev framför kaminen med datorn i knät. Det var en väldigt skön förmiddag. : ) Det skulle förresten vara skönt att ha titlar på böckerna, så skulle det inte bli så rörigt när jag skrev om dem här på bloggen. Men jag har fortfarande ingen aning om vad min andra bok ska heta. Förslag? : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar