Sidor

onsdag 11 september 2013

Böckerna har anlänt!

Böckerna är så fina! Finare än jag kunnat tänka mig! Jag är så glad! Jag vågade inte öppna först. Stod och grät över kartongen. Wow. Tänk att jag fick uppleva det här! : )

I förmiddags var en reporter från Laholms Tidning här. Vi hade ett riktigt gott samtal. Det blir spännande att läsa sedan. Det är så mycket att vara nervös för nu! Men jag behöver inte längre oroa mig för hur boken blir. Tänk att bilderna och texten blev en riktig bok till slut. Helt overkligt.

Tack alla vänner för allt stöd jag har fått medan jag har arbetat med boken. Ni betyder så mycket för mig.

Senare, när Fredrik har fotat, kommer det ut lite bilder på boken...

1 kommentar:

  1. Åh, så roligt!! Kan föreställa mig känslan när du stod där med kartongen oöppnad framför dig. Så fantastiskt att böckerna till och med är finare än du kunnat tänka dig. Ser verkligen fram emot att få se dem. Hoppas du lägger ut artikeln från Laholms Tidning sen också. :-)
    Kram!

    SvaraRadera