Sidor

lördag 14 september 2013

En lyckad dag!

Det blev en riktigt lyckad dag! Trots viss nervositet har jag känt mig lugn inombords. (Konstig kombination men så var det.) Det var roligt att berätta om boken och läsa ur den på releasepartyt, och det var riktigt roligt att signera böcker! Då fick jag ju en chans att prata lite med var och en som ville köpa. I bokhandeln gick alla böckerna åt! På eftermiddagen fortsatte vi festen här hemma och jag sålde lika många böcker då. Det är roligt att höra olika personer berätta om varför de köper boken. Det finns ett behov av den. Någon tänkte just igår att hon ville ha precis en bok av den typen att läsa för sina elever, sedan träffades vi för första gången idag. Det är spännande att olika personer har boken och läser den nu! Jag hoppas att jag får mail från läsarna... : ) Bilder från festen kommer nog i morgon! Fredrik fotade förstås. ; ) Titta så mycket blommor jag fick! Jag blir alldeles rörd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar