Sidor

måndag 30 september 2013

Bokmässan

I helgen var jag och Viola på bokmässan i Göteborg! Där träffade vi Christin på Pärlan Förlag och också hennes man. Det var roligt, särskilt eftersom jag fick flera tillfällen att prata med bokhandlare och visa min bok för dem. Jag tittade på de stora bokkedjornas böcker för åldern 9-12 år och såg att min bok skulle vara ett bra komplement där. Det finns många andra böcker som liknar varandra, men ingen som liknar min efter vad jag kunde se. Min vision för boken var ju att göra en spännande bok som ibland är lite tokig och samtidigt går på djupet. Kommentarer jag har fått av läsare är att boken berör, att den är rolig och att den är spännande för att man aldrig vet vad som ska hända. Det var ju precis detta jag ville uppnå!

Nu finns min bok att köpa på flera olika ställen. Förutom att köpa boken direkt av mig så kan man köpa den på Pärlan Förlag, på Bokus,  Adlibris,  Bokia,  Din bok och många fler ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar