Sidor

tisdag 14 mars 2017

Recension Lilla jag går på skattjakt

Här finns en recension om boken Lilla jag går på skattjakt som jag har illustrerat! Tack Sofie på Sofies bokblogg!

Jag tycker mycket om budskapet i den här boken, och utmaningen i att söka efter himmelska skatter.


Jag har gott om böcker hemma. Så om du vill köpa direkt av mig får du just nu Lilla jag-böckerna och Egil-böckerna för 100:-/st. Detta gäller i vår så långt lagret räcker. (Ord pris 139:-) 
Passar bra som avslutningspresent i barngrupper i kyrkan osv! 


Den här veckan förbereder jag mig för författarbesök i Uppsala nästa vecka. Det är planerat att jag ska besöka 15 skolklasser! Det ser jag mycket fram emot. : ) Ni som ber för mig kan gärna också be för detta. Jag räknar med att det är Gud som ger kraften, som vanligt. Det är skönt (och väldigt roligt och spännande) att inte vara beroende av min egen kraft utan av Hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar