Sidor

måndag 29 april 2013

Nyckelpiga + informationsblad

Nu kan du skriva ut ett informationsblad om du vill hjälpa mig att sprida information om att boken är på gång!

Idag har jag fortsatt att arbeta med bilderboken. Nyckelpigan är en liten detalj av en bild jag har jobbat med.

Christin håller på att korrekturläsa och låter nöjd med mina ändringar, det ska bli roligt att snart få tillbaka texten från henne och se hennes kommentarer!

Nu är hennes fråga om jag ska gå med i facebook. (För att bättre kunna marknadsföra boken.) Det hade jag inte tänkt men jag ska fundera en gång till. Jag brukar vilja stå på de svagas sida, och eftersom jag tycker att många blir utanför för att de inte är med på facebook så känns det mest naturligt för mig att inte vara med. Men det kan hända att möjligheten att berätta om min tro överväger den här gången... Tja, försök inte övertala mig, det är det många som har försökt med. Vi märker nog snart vad jag kommer fram till. See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar