Sidor

lördag 24 september 2016

En kort rapport från bokmässan.

God morgon!

Tack till er som har bett för min hals! (Och framförallt tack till Jesus förstås. : ) Halsen var lite bättre igår och nu känns den nästan helt som vanligt. Det är väldigt intensivt här. Igår stod vi i montern 9-19, och på kvällen gick vi ut och åt med fler författare och illustratörer från förlaget. Det var så roligt att träffas. Bl a var det Åsa-Pia som ska illustrera Malins nästa bok. När vi kom tillbaka dit vi bor var det bara att lägga oss, och idag innan klockan nio ska vi vara på plats i montern igen. Jag känner att jag är riktigt trött nu. Jag längtar tills på måndag. Då ska jag vila och äntligen läsa en bok som jag har köpt. Det är en sån där bok som jag känner att jag bara måste få läsa NU. Om ni vill be mer: Be om ny kraft till mig och Christin!

1 kommentar:

  1. Hej Anna. Ber om ny kraft till er.
    Lycka till på bokmässan!

    SvaraRadera